RSS

Viimaste päevade hullumaja

Nonii, vahepeal on palju aega möödunud. Kojutulekuni on vaid loetud päevad. Kuna mu ülikoolil on halb komme kõike nädala kaupa ette teada ja vahepeal isegi vähem, siis nüüd nad ärkasid, et "Oi, te lähete ära ju nädala pärast ja me ei ole veel piisavalt eksameid teinud!". Mis tähendab, et see nädal on natukene hullumaja. Nt üks õppejõud ei saanudki meile eksamit teha, sest ta ei saanud kuskile aega panna.

Eelmise nädala neljapäeval võtsid aga oma seljakoti ning läksin ära Saksamaale. Pisikene linn Lõuna-Saksamaal nimega Offenburg. Ääretult ilus linnake. Minu tuleku tõttu tehti suur õhtusöök; pole "kodust toitu" nii kaua saanud, et see meenutas juba paradiisi. Mõni päev Saksamaal ja mu mõistus hakkas juba selles keeles mõtlema. Ainus jama oli see, et ma ei saanud pooltest oma mõtetest aru... Korraks käisime ära ka Starsbourgis, mille kohta esimene reaktsioon oli - miks siin nii külm on. (Edu mulle Eestis...)
Et tagasi tulles igav ei hakkaks, andis Kölist tulev rong poolel teel alla. St, hobujõust sai tigujõud. Mis omakorda tähendas, et järgmisest rongist ma jäin maha. Ja see rong, mis ma lõpuks võtma pidin jäi ka hiljaks.

Esmaspäeval käisime Europarlamendis. Onu rääkis meile poolteist tundi tarka juttu. Türklased ei mõistnud, miks ikkagi neid ei võeta veel EL'i vastu ja meie püüdsime mitte magama jääda. Õnneks uinutavat osa tema ettekandes oli üllatavalt vähe, enamus sellest oli täitsa põnev.


Teisipäeval oli kool, kus pidime oma maali lõpetama. Õppejõud oli mu maaliideest ja lõpptulemusest vaimustuses. Eestis ei ole kunagi antud kunstiloengutes mulle võimalust end nii vabalt ja loovalt väljendada. Minu loovus sellel alal on meeletult arenenud. Hakka või ajaviiteks joonistama.
Pärast seda pidime hakkama valmistama oma kolmapäevase eksami esitlust. Mina ja türklased. Üks jäi kaks tundi hiljaks.... Kolmapäeval oli eksam koos esitlusega - ei läinud nii nagu soovitud, kuid siiski hästi. Täna on Hollandi keele suuline eksam. Homme on hüvastijätukohtumine ülikoolis. Ja siis ongi kooliga kõik!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment